Dunia AKhir Zaman

Salam,

Beberapa hari lepas,
ada satu subjek ni yang di ajar oleh seorang lecturer yang bijak pandai, rasanya.
dengan membawa title "Dr." di hadapan namanya itu.

lepas abes memberi lecture,
tiba-tiba dia ada menunjukkan sebuah buku yang sedang dalam pembacaan dia.
tapi bukan buku itu menjadi persoalannya di sini.
yang menjadi masalah BESAR nya di sini,

He is a Muslim.
But then, he mentioned about
The three so called big religion.
Hmmmm.
Wut in da world he was thinking.

Islam, Christianity, and Jewish.
Ok lah tu.Maybe he is one of the normal open minded people i guess. Mungkin je lah.
tapi yang agak saya terkesima...

Boleh plak dia sebut,

"Moses is a Jewish back then, Isa is a Christian, and Muhammad SAW is a Muslim."
"so, they (the three religion) all are da SAME actually.
and in fact from the same root."

and he admit that there is other religion other than Islam in this world.
Hurmmm~

Wallahualam.



6 comments:

pauh putik said...

he think he's clever enuf

yArdSty said...

Im not sure bout dat.
but from my point of view (and most of da people)..it such a rubbish statement.
Nauzubillah.

ct izzah said...

aku rasa maybe dia tersalah mention ka ?? tindakan luar kawal ka.. who knows kan...?

yArdSty said...

Nope.i dont thnk so.

motorama said...

isk..itu bole bikin serabut..
tak betul tu.
nak komen sini ada mengata kang..

yArdSty said...

Tahu tak pa. mudah2an dia sedar lah kut keterlanjuran dia tu

Click here.Don't Hesitate to click It!

Jangan Malu Malu Nak Click! tq!

widgeo.net